czwartek, 4 grudnia 2014

Czy można oduczyć psa agresji?



90 procent psów agresywnych to są psy lękliwe. One dlatego są agresywne, bo najlepszą obroną jest atak - powiedział w "Dzień Dobry TVN" Radosław Ekwiński. Behawiorysta zwierząt wyjaśnił, czy skłonność do agresji może być związana z rasą psa.


 kliknij, aby odpalić wideo

Mój pies - Shadow rasy Cane Corso został w 4 miesiącu życia zapisany przeze mnie do Psiego Przedszkola. Treser powiedział mi na pierwszych zajęciach, że muszę mojego psa dużo socjalizować, ponieważ jest lękliwy (nie bawił się z psami z grupy) i może przerodzić się to w agresję. Już na czwartych zajęciach było widać różnicę w jego zachowaniu. Zaczął się bawić z psami, jednak z dystansem. Socjalizowałam go sama , zabierając go na zabawy do Parków, gdzie puszczałam go luzem do zabawy z innymi psami i nie wykazuje do tej pory objawów agresji. Jest to duże ułatwienie, zwłaszcza z tak dużym psem.

Zapraszam do przeczytania posta : "Duże psiaki kochają maluchy". 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz